کل مقدار شما آرزو می‌کردید درباره اتصالات نمای خشک و بودند ترسیدند بپرسند

به دلیل توانایی سیستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نمای خشک کرتین وال از نظر انرژی کارآمد هستند. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. برخلاف سایر نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، یا نمای بتنی و نمای سنگی، سیستم نمای خشک کرتین وال، نمایی نازک و سبک و نیز یکپارچه است که بدون نیاز به مصالح سنتی مانند بتن و یا چسب بتن ایستایی خود را حفظ می کند، معمولاً آلومینیوم و شیشه مصالح اصلی این نوع نما است. بتن خشن به دلیل الیاف ممکن است به نسبت آب / سیمان بیشتری نیاز داشته باشد که باز هم ایده آل نیست. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، پیشرفت در زمینه ساخت نما هم روز به روز بیشتر میشود. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. This a​rtic le has  been w​ritt en by https://behsaznama.com C᠎on᠎te᠎nt G​ener at᠎or D em ov ersion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگرچه مشخصات آن بسته به نیاز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نمای کرتین وال شیشه ای مدرن عناصر مهم را در نظر می گیرند، از جمله تأثیرات انبساط و انقباض حرارتی، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتی. این نوع نما بسیار مقرون به صرفه تر از نماهای سنتی حجیم و سنگین است، زیرا از مواد سبک، ساخته شده و عایق بسیار خوبی در برابر عناصر مختلف محیطی می باشد. وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند. Th᠎is has been gen᠎erated ᠎with https://behsaznama.com Co nten᠎t Generato r DE MO !

متریال نمای خشک

و اجرای آن باید کاملا طبق اصول و از روی نقشه های فنی موجود و توسط تکنسین های حرفهای انجام شود. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. ما در آرمن طرح و نما به شما این اطمینان را می دهیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه اجرای نمای کرتین وال مدرن، را تحویل دهیم. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد.

دیتیل اجرای نمای خشک

پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. سیستم های نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال پس از جنگ جهانی دوم به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. شما می توانید در خصوص برآورد رایگان قیمت ها قبل از اجرا و خرید مصالح نما با تیم ما مشورت کنید. ما در این مقاله معتبرترین مکان برای دریافت خدمات نمای کرتین وال را به شما معرفی می کنیم، اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیق از این نوع نما داشته باشیم. علاوه بر این شرکت های مختلف برای اجرای نمای کرتین وال هزینه های مختلفی را از کارفرما طلب می کنند، بنابراین بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنید تا بتوانید تخفیفات خوبی برای اجرای نمای کرتین وال دریافت کنید. بنابراین علاوه بر صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، دارای مزایای طولانی در مصرف انرژی نیز هستند. سنگ بازالت ، که به عنوان تله نیز شناخته می شود ، معمولاً در ساخت و ساز جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان سنگدانه در تولید بتن ، سنگ تراشی قلوه سنگ برای اسکله های پل ، دیوارهای رودخانه و سدها. از آلومینیوم به دلیل مقاومت و پایداری بالا، معمولاً برای فریم های سیستم نمای کرتین وال استفاده می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید