یک چشم انداز زیبا و تازه در اجراي نماي كامپوزيت

کلیه مواد خام تشکیل دهنده برگشت پذیر میباشند و هیچگونه مواد زائد و مضر در طول فرایند تولید به وجود نمی آید .در فرایند تولید هیچ برداشتی از کره زمین نداشته و هیچ آسیبی به اکوسیستم وارد نمیشود. با استفاده از بروزترین فناوری ها و بهره جستن از دانش و توانایی پژوهشگران ایران زمین محصولی ایرانی با کیفیت و با استانداردهای روز دنیا در خور ایران و ایرانی تولید کرده ایم. با توجه به اینکه نمای کامپوزیت بصورت پانل بر روی انجام میگیرد، نمای اجرا شده دارای یک سطح نمایان در یک سطح ناپیداست. ورق کامپوزیت در اصل صفحات فلزی مسطحی را شامل می شوند که از سه لایه مختلف که شامل دو ورقه بیرونی از جنس آلومینیوم و یک لایه غیر آلومینیومی تشکیل شده است. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. Content w​as gen᠎er​ated with behsaznama C᠎onte nt G ener​ator᠎ Demoversi᠎on᠎!

نمای کامپوزیت سفید

کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. پایان این مرحله از کار زمانی است که بهره وری کامل و رضایت کارفرما جلب گردد. اجرای سریع زیرسازی آلومینیومی یا آهنی و نصب ورق روی آن و همچنین سهولت کار با ابزار آلات مربوطه زمان اجرا به حداقل میرسد. جنس این نمای ساختمانی از ورق آلومینیوم است که به صورت پنل ها با ابعادی که توسط طراح نما و یا پیمانکار تعین گردیده اجرا خواهد شد. استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم بود. در تولید پانل های کامپوزیت آلوسوییس باند فضای ایجاد شده بین ورق های مرکب و دیواره ساختمان باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی میشود و امکان جریان هوا را در پشت پانل ها به وجود می آورد که این امر باعث میشود حرارت محیط به ساختمان نفوذ نکند.آلومینیوم و استراکچر پلی اتیلن در این نوع محصول باعث میشود محصول در مقابل رطوبت شدید مقاومت کند و هیچ خللی در کیفیت آن بوجود نیاید.

کامپوزیت یکی از انواع نماهای قابل استفاده برای ظاهر ساختمان و بخش بیرونی آن می باشد که در سالهای اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده است . همزمان با مرحله توليد ورق ها در كارخانه cnc ، عمليات اجرايي زير سازي فلزي بر اساس سيستم هاي نصب ورق كامپوزيت كه از قبل طراحي شده نيز در محل پروژه آغاز ميگردد. سيستم طراحي و اجرا ي فيكس آلومينيوم در اجراي نماي كامپوزيت آلومينيوم ،مشابه اجراي نماي كامپوزيت به روش فيكس آهن ميباشد، با اين تفاوت كه در اين سيستم اجرا ، به جاي استفاده از پروفيل هاي زيرسازي عمودي فلزي از پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي گرددوهمچنين مشابه سيستم اجرايي هنگ، در خطوط افقي ، از پروفيل استفاده نميگردد و تنها با استفا ده از طراحي خاص ورق هاي كامپوزيت،ژوئن هاي افقي مورد نياز طرح،تامين ميگردد. غالباً در شبكه زيرسازي نصب ورق هاي كامپوزيت از پروفيل هاي (40×20) آهني و در مدول بندي هاي با ابعاد كوچكتر ازپروفيل هاي (40×20) آهني استفاده ميگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحي انجام شده ، ابعاد پروفيل كمربندي سازه كه نقش پيوند دهنده و انتقال دهنده نيروي وزن نمايد به سازه اصلي ساختمان را دارا مي باشند ،بزرگتر طراحي مي گردد. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد.

نمای کامپوزیت خانه

بدون هیچگونه تغییر در کیفیت مقاومت نماید . این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد، سبب می شود تا بتوانید در ساخت نمای ساختمان و همچنین نمای کامپوزیت از آن استفاده کنید. در ابتدای ظهور این متریال در صنعت ساختمان برند آلکوباند که در کشور آلمان تولید میشود بعنوان اولین برند ورق کامپوزیت شناخته و با کیفیت ممتازخود همچنان بعنوان برترین برند کامپوزیت میباشد. دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند. این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند. لبه های برگشتی در روشهای مختلف نصب عرض متفاوتی دارند.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید